Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Uludağ Üniversitesi’nde Hemşireler Haftası kutlandı

Bursa Uludağ Üniversitesi’nde hemşireler ve hemşire adayları, 13-18 Mayıs Hemşireler Haftası kapsamında düzenlenen programda bir araya geldi. Etkinlikte emekli olan hemşireler de unutulmadı.

Bursa Uludağ Üniversitesi’nde hemşireler ve hemşire adayları, 13-18 Mayıs Hemşireler

Bursa Uludağ Üniversitesi’nde hemşireler ve hemşire adayları, 13-18 Mayıs Hemşireler Haftası kapsamında düzenlenen programda bir araya geldi. Etkinlikte emekli hemşireler de unutulmadı.

Bülten Medya -

Bursa’da Uludağ Üniversitesi bünyesinde düzenlenen programda hemşireler ve hemşire adayları, 13-18 Mayıs Hemşireler Haftası kapsamında bir araya geldi.

Gerçekleştirilen kutlama programına Başhekim Prof. Dr. Halil Sağlam ile Rektör Prof. Dr. Ferudun Yılmaz da katıldı. Programda konuşan protokol üyeleri, hemşirelerin sağlık sistemindeki önemine dikkat çekerek tüm sağlık çalışanlarının Hemşireler Haftası’nı kutladı.

Bülten Medya -

Yoğun katılımın olduğu etkinlikte hemşirelik mesleğinin fedakârlık gerektiren yönleri vurgulanırken, mesleğe yıllarını veren sağlık çalışanlarına teşekkür edildi.

Program sonunda ise emekli olan hemşirelere plaket ve çiçek takdim edildi. Duygu dolu anların yaşandığı törende katılımcılar uzun süre alkış aldı.

Bülten Medya -

Etkinlik, günün anısına çekilen toplu fotoğrafla sona erdi.