Bursa Uludağ Üniversitesi’nde hemşireler ve hemşire adayları, 13-18 Mayıs Hemşireler Haftası kapsamında düzenlenen programda bir araya geldi. Etkinlikte emekli hemşireler de unutulmadı.

Bursa’da Uludağ Üniversitesi bünyesinde düzenlenen programda hemşireler ve hemşire adayları, 13-18 Mayıs Hemşireler Haftası kapsamında bir araya geldi.
Gerçekleştirilen kutlama programına Başhekim Prof. Dr. Halil Sağlam ile Rektör Prof. Dr. Ferudun Yılmaz da katıldı. Programda konuşan protokol üyeleri, hemşirelerin sağlık sistemindeki önemine dikkat çekerek tüm sağlık çalışanlarının Hemşireler Haftası’nı kutladı.

Yoğun katılımın olduğu etkinlikte hemşirelik mesleğinin fedakârlık gerektiren yönleri vurgulanırken, mesleğe yıllarını veren sağlık çalışanlarına teşekkür edildi.
Program sonunda ise emekli olan hemşirelere plaket ve çiçek takdim edildi. Duygu dolu anların yaşandığı törende katılımcılar uzun süre alkış aldı.

Etkinlik, günün anısına çekilen toplu fotoğrafla sona erdi.

