Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Minikler can dostlarla buluştu

Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı’nı ziyaret eden ilkokul öğrencileri, sokak hayvanlarının yaşam alanlarını gezerek hayvan sevgisi ve merhamet konusunda farkındalık kazandı.

Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam

Yıldırım Belediyesi, sahipsiz sokak hayvanlarına yönelik çalışmalarının yanı sıra çocuklarda hayvan sevgisi ve çevre bilinci oluşturacak etkinliklerini de sürdürüyor. Bu kapsamda Orhan Kara İlkokulu öğrencileri, Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı’nı ziyaret etti.

Ziyaret sırasında öğrenciler, sahipsiz hayvanların tedavi edildiği ve bakım gördüğü alanları yakından inceleme fırsatı buldu. Merkezde görevli ekipler tarafından çocuklara, hayvanların sağlık süreçleri ve yaşam alanları hakkında bilgiler verildi.

Can dostlarla bir araya gelen öğrenciler, hayvanlara sevgi ve şefkatle yaklaşmanın önemini yerinde öğrenirken, keyifli ve öğretici anlar yaşadı. Etkinlik boyunca çocukların hayvanlara gösterdiği ilgi dikkat çekti.

Bülten Medya -Bülten Medya -

Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, ilçede tüm canlıları kapsayan bir anlayışla çalışmalar yürüttüklerini belirterek, merkezin yalnızca bir tedavi alanı olmadığını vurguladı.

Başkan Yılmaz, “Burası sadece sahipsiz sokak hayvanlarının sağlığına kavuştuğu bir yer değil, aynı zamanda onlar için güvenli bir yuva ve merhametin adresidir” dedi.

Çocukların doğaya ve canlılara karşı duyarlı bireyler olarak yetişmesini önemsediklerini ifade eden Yılmaz, bu tür ziyaretlerin hem eğitici hem de farkındalık oluşturucu yönü bulunduğunu belirtti.

Yıldırım Belediyesi’nin, hayvan hakları ve çocuklarda bilinç oluşturulmasına yönelik etkinliklerini sürdüreceği öğrenildi.