Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

17 ilçede aşure ikramı

Bursa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla 17 ilçede 28 farklı noktada vatandaşlara aşure ikramında bulunuyor. Etkinlikler 15 Temmuz’a kadar devam edecek.

Bursa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla 17 ilçede 28 farklı

Bursa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü yaşatmak amacıyla kent genelinde aşure ikramı programı başlattı.

25 Haziran-15 Temmuz tarihleri arasında düzenlenecek organizasyon kapsamında 17 ilçede 28 farklı noktada binlerce vatandaşa aşure dağıtılacak.

Bülten Medya -

Etkinliğin ilk gününde Emirsultan Meydanı, Mihraplı Camii, İnegöl Alanyurt Meydanı, Ulu Cami ve 15 Temmuz Demokrasi Meydanı‘nda kazanlar kuruldu. Aşure ikramlarını Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekilleri Sinan Kahraman, Numan Çakır, Osman Şahin ve Kevser Öztürk gerçekleştirdi.

Program kapsamında önümüzdeki günlerde Karacabey, Orhangazi, Yıldırım, Görükle, Kestel, İnegöl, Orhaneli, Harmancık, Gürsu, Keles, Gemlik, Mudanya, Mustafakemalpaşa, Nilüfer, Büyükorhan, İznik, Yenişehir ve diğer birçok noktada vatandaşlara aşure ikramı yapılacak.

Bülten Medya -

Muharrem ayının manevi iklimini paylaşmak amacıyla düzenlenen etkinlikler, 15 Temmuz tarihinde Ulu Cami önü ve 15 Temmuz Demokrasi Meydanı‘nda gerçekleştirilecek son ikramlarla tamamlanacak.