Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte karne sevinci yaşayan öğrencilerin mutluluğuna ortak oldu. Cavit Çağlar İlkokulu’nu ziyaret eden Başkan Aydın, öğrencilerle sohbet ederek tatil planlarını dinledi.

İlk eğitim yılını tamamlayan öğrencilere karnelerini teslim eden Erkan Aydın, çocuklara satranç takımı hediye etti. Öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği ziyarette bol bol hatıra fotoğrafı çektirilirken okul bahçesinde renkli görüntüler oluştu.
Başkan Aydın daha sonra Candan Genceroğlu Kreş ve Gündüz Bakımevi’ni ziyaret etti. Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Mücahit Yıldızhan ile birlikte sınıfları gezen Aydın, çocukların yıl boyunca hazırladığı gösterileri ilgiyle izledi.
Program kapsamında 67 kreş öğrencisine Çocuk Gelişim Belgesi takdim eden Başkan Aydın, tüm öğrencileri tek tek tebrik ederek başarılarının devamını diledi.

Konuşmasında çocukların mutluluğunun kendileri için en büyük motivasyon olduğunu belirten Erkan Aydın, “Çocuklarımızın güzel, sağlıklı ve keyifli bir yaz tatili geçirmelerini diliyorum. Bol bol dinlensinler, eğlensinler ancak kendilerini geliştirmeyi de ihmal etmesinler.” ifadelerini kullandı.
Etkinliğe katılan veliler de belediyenin eğitim alanındaki hizmetlerinden duydukları memnuniyeti dile getirerek emeği geçenlere teşekkür etti.

