Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Osmangazi Belediyesi’nin kuruluş sürecinde görev yapan kurucu meclis üyeleriyle kahvaltı programında bir araya geldi. Osmangazi Kent Konseyi iş birliğiyle Dobruca Değirmen Park Sosyal Tesisleri’nde düzenlenen buluşmada, ilçenin yerel yönetim geçmişi ve geleceği üzerine değerlendirmeler yapıldı.
Yoğun katılımla gerçekleşen programa Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim Sakallı, CHP Osmangazi İlçe Başkanı Raşit Gürbüz, belediye başkan yardımcıları ve çok sayıda kurucu meclis üyesi katıldı. Program boyunca uzun yıllara dayanan dostluklar yeniden canlanırken, Osmangazi Belediyesi’nin kuruluş yıllarındaki anılar da paylaşıldı.

Kurucu meclis üyeleriyle bir arada olmaktan büyük mutluluk duyduğunu ifade eden Başkan Erkan Aydın, belediyenin bugünlere gelmesinde geçmiş dönemlerde görev yapan isimlerin önemli katkıları bulunduğunu söyledi.
“Sizlerin yaşadıkları bizler için değerli” diyen Başkan Aydın, geçmişte edinilen tecrübelerin bugünkü yerel yönetim anlayışına ışık tuttuğunu belirterek, “Yaşanmışlıklar doğru değerlendirildiğinde gelecekte aynı hataların tekrarlanmasının önüne geçilebilir. Bu nedenle sizlerin deneyimleri bizim için çok kıymetli.” ifadelerini kullandı.
Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim Sakallı da 1987 yılında görev yapan ilk belediye meclis üyeleriyle aynı ortamda bulunmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Programda söz alan kurucu meclis üyeleri ise Osmangazi Belediyesi’nin ilk yıllarında yaşanan zorlukları, ilçeye hizmet için verilen mücadeleyi ve dayanışma ruhunu anlatarak, bugünkü kurumsal yapının oluşmasında emeği geçen herkesi anmanın önemine dikkat çekti.

