Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Yıllar sonra aynı masada buluştular!

Osmangazi Belediyesi’nin kurucu meclis üyeleri, Belediye Başkanı Erkan Aydın’ın ev sahipliğinde yıllar sonra bir araya geldi. Buluşmada geçmiş dönem anıları tazelenirken, yerel yönetim tecrübeleri de paylaşıldı.

Osmangazi Belediyesi'nin kurucu meclis üyeleri, Belediye Başkanı Erkan Aydın'ın ev

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, Osmangazi Belediyesi’nin kuruluş sürecinde görev yapan kurucu meclis üyeleriyle kahvaltı programında bir araya geldi. Osmangazi Kent Konseyi iş birliğiyle Dobruca Değirmen Park Sosyal Tesisleri’nde düzenlenen buluşmada, ilçenin yerel yönetim geçmişi ve geleceği üzerine değerlendirmeler yapıldı.

Yoğun katılımla gerçekleşen programa Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim Sakallı, CHP Osmangazi İlçe Başkanı Raşit Gürbüz, belediye başkan yardımcıları ve çok sayıda kurucu meclis üyesi katıldı. Program boyunca uzun yıllara dayanan dostluklar yeniden canlanırken, Osmangazi Belediyesi’nin kuruluş yıllarındaki anılar da paylaşıldı.

Bülten Medya -

Kurucu meclis üyeleriyle bir arada olmaktan büyük mutluluk duyduğunu ifade eden Başkan Erkan Aydın, belediyenin bugünlere gelmesinde geçmiş dönemlerde görev yapan isimlerin önemli katkıları bulunduğunu söyledi.

“Sizlerin yaşadıkları bizler için değerli” diyen Başkan Aydın, geçmişte edinilen tecrübelerin bugünkü yerel yönetim anlayışına ışık tuttuğunu belirterek, “Yaşanmışlıklar doğru değerlendirildiğinde gelecekte aynı hataların tekrarlanmasının önüne geçilebilir. Bu nedenle sizlerin deneyimleri bizim için çok kıymetli.” ifadelerini kullandı.

Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim Sakallı da 1987 yılında görev yapan ilk belediye meclis üyeleriyle aynı ortamda bulunmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Bülten Medya -

Programda söz alan kurucu meclis üyeleri ise Osmangazi Belediyesi’nin ilk yıllarında yaşanan zorlukları, ilçeye hizmet için verilen mücadeleyi ve dayanışma ruhunu anlatarak, bugünkü kurumsal yapının oluşmasında emeği geçen herkesi anmanın önemine dikkat çekti.