Bursa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü yaşatmak amacıyla kent genelinde aşure ikramı programı başlattı.
25 Haziran-15 Temmuz tarihleri arasında düzenlenecek organizasyon kapsamında 17 ilçede 28 farklı noktada binlerce vatandaşa aşure dağıtılacak.

Etkinliğin ilk gününde Emirsultan Meydanı, Mihraplı Camii, İnegöl Alanyurt Meydanı, Ulu Cami ve 15 Temmuz Demokrasi Meydanı‘nda kazanlar kuruldu. Aşure ikramlarını Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekilleri Sinan Kahraman, Numan Çakır, Osman Şahin ve Kevser Öztürk gerçekleştirdi.
Program kapsamında önümüzdeki günlerde Karacabey, Orhangazi, Yıldırım, Görükle, Kestel, İnegöl, Orhaneli, Harmancık, Gürsu, Keles, Gemlik, Mudanya, Mustafakemalpaşa, Nilüfer, Büyükorhan, İznik, Yenişehir ve diğer birçok noktada vatandaşlara aşure ikramı yapılacak.

Muharrem ayının manevi iklimini paylaşmak amacıyla düzenlenen etkinlikler, 15 Temmuz tarihinde Ulu Cami önü ve 15 Temmuz Demokrasi Meydanı‘nda gerçekleştirilecek son ikramlarla tamamlanacak.

