Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

22 bin öğrenciye su dersi

Bursa Büyükşehir Belediyesi ve BUSKİ tarafından düzenlenen eğitimlerle yaklaşık 22 bin öğrenciye su tasarrufu bilinci aşılandı. Program kapsamında 17 ilçedeki 81 okulda öğrenciler suyun önemini öğrendi.

Bursa Büyükşehir Belediyesi ve BUSKİ tarafından düzenlenen eğitimlerle yaklaşık 22

Bursa Büyükşehir Belediyesi, çocuklarda küçük yaşlardan itibaren su tasarrufu bilinci oluşturmak amacıyla önemli bir eğitim çalışmasına imza attı. BUSKİ Genel Müdürlüğü ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde gerçekleştirilen programlarda, binlerce öğrenci suyun değeri konusunda bilinçlendirildi.

2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca düzenlenen ‘Su Tasarrufu Bilinci ve Kültürü’ eğitimleri kapsamında, Bursa’nın 17 ilçesindeki 81 okulda anaokulu ve ilkokul öğrencileriyle buluşuldu. Eğitimlerde suyun yaşam için taşıdığı önem, bilinçli kullanımın gerekliliği ve tasarruf yöntemleri öğrencilere anlatıldı.

Bülten Medya -

Seminerlerde, suyun yalnızca insanlar için değil tüm canlılar ve doğa için vazgeçilmez bir kaynak olduğuna dikkat çekildi. Öğrenciler, hazırladıkları resimleri sergileyerek etkinliğe renk katarken, hep birlikte söyledikleri su bilinci temalı şarkılarla farkındalık mesajı verdi.

Yıl boyunca sürdürülen çalışmalar sayesinde yaklaşık 22 bin öğrenciye ulaşıldı. Eğitimlerin yanı sıra BUSKİ Genel Müdürlüğü, hazırladığı video içerikleri ve bilgilendirici kitapçıklarla çocuklara su tasarrufunun önemini anlatmayı sürdürüyor.

Bülten Medya -

Yetkililer, gelecekte yaşanabilecek su sorunlarının önüne geçebilmek için bilinçli nesiller yetiştirmenin büyük önem taşıdığını belirterek, eğitim faaliyetlerinin devam edeceğini ifade etti.