Maç sonu herkes “Paraguay maçında 1 gol atsaydık şimdi Dünya Kupasına devam ediyorduk” dedi.
Millilerimizin gollerini 10. dakikada Arda Güler, 31. dakikada Orkun Kökçü ve 90+8’de Kaan Ayhan attı.
Grubumuzdan çıkma olasılığını Paraguay maçında kaybeden A Milliler, 3 puanı 3 golle alarak turnuvaya veda etti.

Mutlu oldum…
Maçın ardından A Milli Futbol Takım Teknik Direktörü Vincenzo Montella net konuştu…
“Bir haftadır nasıl üzüntüde hazırlandığımızı herkes biliyor. Onurumuzla bu turnuvadan çıkmak istiyorduk. Biz ne yaptığını bilen bir takım olmasaydık, biz bu maçı çeviremezdik. O yüzden bu galibiyeti aldıkları için mutlu oldum. Hepsi ilk 11 oynayacak seviyede. Son hafta hepimiz için zor oldu. Kadroda zihinsel olarak çok enerji sarf eden futbolcumuz vardı. Bir dakika sonra gol yiyip ayağa kalkabilmek takım ruhunu ortaya koyan bir göstergeydi. Bu akşam çok mutluyum. Türk haklı adına, oyuncularım ve başkan adına çok mutluyum. Başımız dik bir şekilde ülkemize döneceğiz. Biraz adaletsizlikler de oldu. Ben çok duygusallaştım maçın sonuna doğru. Bu akşamki galibiyet bin tane zafere bedel bir maç oldu. İki maç üst ve yan direkten top dışarı çıktı. Futbol bu. Bazen adaletli olmaz ama kabullenmek zorunda kalırız. Gol atmak tabii ki şut sayısından daha önemlidir. Biz ilk iki maçta şanslı değildik. En azından iki maçtan birinde berabere kalmak bizim için işleri kolaylaştırabilirdi. Tabii ki elendiğimiz için hayal kırıklığı içindeyiz ama buna rağmen gurur duyabileceğimiz bir noktadayız. Bu maçta sergilenen futbol gururumuz açısından önemliydi.”

Dersler çıkaracağız…
“Bu bir tecrübe, dersler çıkaracağız. Kale önünde bitiricilikte daha etkili olabilirdik. Olmadı bazen girmiyor, futbol bu. Hemen de eleştiri bombardımanı oldu ve takım üzerinde farklı baskı oluşturuldu. Elimden geldiğince onların psikoloğu gibi davranmaya çalıştım. Bundan sonra Dünya Kupası’na gelmek 24 sene sürmeyecek. Çok daha kısa sürede geleceğiz.” Açıklamasında bulundu.

