Bursa Büyükşehir Belediyesi, kültür ve sanat etkinlikleriyle kentin sosyal hayatına renk katmaya devam ediyor. Yaz mevsiminin gelişini özel bir programla karşılayan Büyükşehir Belediyesi, sanatseverleri “Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri”nde buluşturdu.

Bursa Büyükşehir Belediyesi ile Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu iş birliğinde düzenlenen konser, Tayyare Kültür Merkezi’nde yoğun katılımla gerçekleştirildi.
İki bölüm halinde sahnelenen programda, Şef Oğuz İmrak yönetimindeki koro ve solo sanatçılar, Türk Sanat Müziği’nin birbirinden değerli eserlerini seslendirdi. Salonu dolduran vatandaşlar zaman zaman eserlere eşlik ederken, konser boyunca duygu dolu anlar yaşandı.
Performanslarıyla büyük beğeni toplayan sanatçılar, gece sonunda uzun süre alkışlandı. Müziğin birleştirici gücünün hissedildiği etkinlik, izleyenlerden tam not aldı.

Programın sonunda AK Parti İl Başkan Yardımcısı Fatma Şahin, Şef Oğuz İmrak’a çiçek ve plaket takdim ederek konserin hazırlanmasında emeği geçenlere teşekkür etti.

