Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bursaspor’da yeni sezon mesaisi başladı

Bursaspor, yeni sezonun ilk antrenmanını gerçekleştirirken teknik direktör Mustafa Er, kamp programı ve hazırlık sürecine ilişkin önemli açıklamalarda bulundu. İlk 10 dakikası basına açık gerçekleştirilen idmanda yeni sezonun temelleri atıldı.

Bursaspor, yeni sezonun ilk antrenmanını gerçekleştirirken teknik direktör Mustafa Er,

Bursaspor, yeni sezon hazırlıkları kapsamında ilk antrenmanını gerçekleştirdi. İlk 10 dakikası basına açık olarak yapılan idmanda yeşil-beyazlı ekip, sezon öncesi çalışmalarına resmen başladı.

Antrenman öncesinde açıklamalarda bulunan Teknik Direktör Mustafa Er, hazırlık döneminin yoğun geçeceğini belirterek, kamp sürecinin yaklaşık iki ayı kapsayacağını ifade etti. Bu hafta takımın mevcut tesiste çalışmalarını sürdüreceğini söyleyen Er, kamp programının ilerleyen günlerde daha da netleşeceğini dile getirdi.

Bülten Medya -

Hazırlık sürecinde video analiz çalışmalarına da önem verdiklerini belirten deneyimli teknik adam, oyuncuların daha önce verilen video antrenmanları üzerinden çalıştığını, fiziksel gelişimlerin yakından takip edildiğini ve saha çalışmalarının bu doğrultuda planlandığını söyledi.

Takımın genel durumunu da değerlendiren Mustafa Er, yoğun sezon öncesi temposuna rağmen ekip ruhunun güçlü olduğunu vurgularken, oyuncuların birlikte çalışarak fiziksel ve taktiksel anlamda daha iyi seviyeye ulaşacağını ifade etti.

Bülten Medya -

İkinci etap kampının yapılacağı yerle ilgili görüşmelerin sürdüğünü belirten Er, organizasyon ve tesis uygunluğu konusunda değerlendirmelerin devam ettiğini, kısa süre içerisinde kamp programının netlik kazanacağını kaydetti.

Yeşil-beyazlı ekip, yeni sezon hazırlıklarını önümüzdeki günlerde yapılacak antrenmanlarla sürdürecek.