Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına başlarken teknik ekip yapılanmasında dikkat çeken bir gelişme yaşandı. Teknik direktörlük görevine yeniden İsmail Kartal’ın getirilmesinin ardından, kulübün eski futbolcularından Dirk Kuyt da teknik heyete katıldı.
Sarı-lacivertlilerde yeni sezon hazırlıkları yarından itibaren başlarken, oyuncular önce sağlık kontrollerinden geçirilecek. Ardından takımın Düzce Topuk Yaylası Tesisleri’ne gideceği öğrenildi.
Geçtiğimiz günlerde İstanbul’a gelen Hollandalı futbol adamı Dirk Kuyt, Fenerbahçe’de bu kez teknik ekipte görev alacak. 2015 yılında sarı-lacivertli takımdan ayrılan Kuyt, 11 yıl sonra yeniden kulübe dönmüş oldu.

Futbolculuk kariyerinde Feyenoord ve Liverpool FC gibi önemli kulüplerde forma giyen Kuyt, 2012 yılında transfer olduğu Fenerbahçe’de 3 sezon oynadı. Bu süreçte 37 gol ve 28 asist katkısı sağlayarak önemli başarılara imza attı.
Sarı-lacivertli formayla toplamda 3 kupa kazanan Kuyt, futbolculuk döneminde taraftarın unutulmaz isimleri arasında yer aldı.
Futbolu bıraktıktan sonra antrenörlük kariyerine başlayan Kuyt; Feyenoord U19, ADO Den Haag, Beerschot VA ve son olarak FC Dordrecht takımlarında görev yaptı.
Daha önce İsmail Kartal’ın yardımcı antrenör olduğu dönemde de birlikte çalışan ikili, bu kez Fenerbahçe’de yeniden bir araya gelerek teknik ekipte görev yapacak.

