Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

O anlar gururlandırdı! İlk doktorlar mezun oldu

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Tıp Fakültesi ilk mezunlarını verdi. Düzenlenen görkemli törende 44 genç doktor diplomalarını alarak meslek hayatına ilk adımını attı.

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Tıp Fakültesi ilk mezunlarını verdi. Düzenlenen

Bursa’da sağlık alanında önemli bir dönüm noktası yaşandı. Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Tıp Fakültesi, kuruluşunun ardından ilk mezunlarını vererek büyük bir başarıya imza attı.

Bülten Medya -

Düzenlenen görkemli mezuniyet töreninde 44 genç doktor, eğitim hayatlarını başarıyla tamamlayarak diplomalarını aldı. Mezuniyet heyecanının ve gururun bir arada yaşandığı törende öğrenciler, aileleri ve akademisyenler unutulmaz anlara tanıklık etti.

Üniversitenin Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın, mezun olan öğrencilerin her biriyle yakından ilgilenerek diplomalarını tek tek takdim etti. Genç doktorlara seslenen Aydın, meslek hayatlarında başarılar dileyerek sağlık camiasına önemli katkılar sunacaklarına inandığını ifade etti.

Bülten Medya -

İlk mezuniyet törenine çok sayıda doktor, akademisyen ve sağlık çalışanı da katıldı. Sağlık camiasının temsilcileri, genç meslektaşlarını bu özel günde yalnız bırakmazken, tören boyunca duygu dolu ve gurur verici anlar yaşandı.

Bülten Medya -

Bursa sağlık dünyasına katılan 44 yeni doktor, diplomalarını alarak insan hayatına dokunacak meslek yolculuklarına resmen başladı.