Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Sokaklar çocukların oldu!

Yıldırım Belediyesi, Ertuğrulgazi Mahallesi’ndeki 4. Mutlu Sokak’ı araç trafiğine kapatarak rengârenk bir Oyun Sokağına dönüştürdü. Yaz tatiline başlayan çocuklar ilk günden sokağı doldurdu.

Yıldırım Belediyesi, Ertuğrulgazi Mahallesi'ndeki 4. Mutlu Sokak'ı araç trafiğine kapatarak

Yıldırım Belediyesi, çocukların güvenli alanlarda oyun oynayabilmesi ve mahalle kültürünün yeniden canlanması amacıyla örnek bir projeyi hayata geçirdi. Ertuğrulgazi Mahallesi’nde bulunan 4. Mutlu Sokak, düzenlemelerin ardından Oyun Sokağı olarak hizmete açıldı.

Marmara Belediyeler Birliği, Superpool ve Global Designing Cities Initiative iş birliğiyle yürütülen “Sokaklar Dönüşüyor” projesi kapsamında araç trafiğine kapatılan sokak, çocuklara özel oyun alanlarıyla yeniden tasarlandı.

Bülten Medya -

Zemine çizilen geleneksel sokak oyunları, etkinlik alanları ve rengârenk düzenlemelerle birlikte 4. Mutlu Sokak, çocukların güvenle vakit geçirebileceği sosyal bir yaşam alanına dönüştü. Karnelerini alarak yaz tatiline başlayan çocuklar da ilk günden oyun sokağına akın ederek doyasıya eğlendi.

Açılışta çocuklarla bir araya gelen Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, çocukların ekran başında değil sokaklarda büyümesini istediklerini belirterek, “Çocuklarımızın güvenle oyun oynayabildiği, mahalle kültürünün yeniden canlandığı yaşam alanları oluşturmayı önemsiyoruz. Yıldırım’ı çocuk dostu bir kent haline getirmek için bu tür projeleri artırarak sürdüreceğiz.” dedi.

Bülten Medya -

Yıldırım Belediyesi, benzer projelerle çocukların güvenli, sosyal ve eğlenceli alanlarda vakit geçirebilmesi için çalışmalarını sürdüreceğini açıkladı.