Yıldırım Belediyesi Erguvan Türk Halk Müziği Topluluğu, düzenlediği ‘Yıl Sonu Kapanış Konseri’ ile müzikseverlere unutulmaz bir gece yaşattı. Kaplıkaya Cazibe Merkezi’nde gerçekleştirilen konser, Bursalı sanatseverlerden yoğun ilgi gördü.
Şef Sadullah Öztürk yönetiminde sahne alan topluluk, Anadolu’nun farklı yörelerine ait sevilen türküleri seslendirdi. Birbirinden özel eserlerin yer aldığı repertuvar, salondaki izleyiciler tarafından büyük beğeniyle karşılandı.

Konser boyunca birçok türküye hep bir ağızdan eşlik eden vatandaşlar, müzik dolu anlar yaşadı. Duygu yüklü eserlerin yanı sıra hareketli türküler de geceye renk kattı.
Programın sonunda sahne performansı ve seslendirilen eserler, izleyiciler tarafından ayakta alkışlandı. Sanatseverler, gece boyunca türkülere eşlik ederek unutulmaz bir konser deneyimi yaşadı.
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, kültür ve sanatın şehirlerin kimliğini güçlendiren en önemli unsurlardan biri olduğunu belirterek, Yıldırım’da bu alandaki çalışmaların artarak devam edeceğini söyledi.
Başkan Yılmaz, “Bir taraftan şehrimizi imar ediyoruz, diğer taraftan da kültür sanat etkinliklerimizle hemşehrilerimizin gönüllerine dokunuyoruz” ifadelerini kullanarak, yıl boyunca emek veren koro üyelerini ve eğitmenleri tebrik etti.

Yıldırım Belediyesi’nin kültür ve sanat etkinlikleri kapsamında düzenlediği konserlerin önümüzdeki dönemde de devam edeceği belirtildi.

