Yıldırım Belediyesi, 2025-2026 eğitim öğretim yılını tamamlayan öğrenciler için düzenlediği Karne Şenliği ile yaz tatiline renkli bir başlangıç yaptı. Yıldırım Belediyesi Etkinlik Alanı’nda gerçekleştirilen organizasyon, çocukların neşeli anlarına sahne oldu.

Şenliğe yoğun ilgi gösteren minikler, Bilim Show ve Robot etkinliğinde bilimin eğlenceli yönünü keşfederken, sevilen çizgi karakterlerin yer aldığı Z Takımı gösterisi ile keyifli dakikalar yaşadı. Çömlek boyama atölyesi, şişme oyun grupları ve sokak oyunları da çocuklardan büyük ilgi gördü. Gün boyunca düzenlenen etkinliklerde öğrenciler hem eğlendi hem de eğitim döneminin yorgunluğunu attı.
Şenliğe katılan Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, öğrencilerin karne sevincine ortak oldu. Çocukları başarılı bir eğitim yılını tamamlamaları dolayısıyla tebrik eden Yılmaz, yaz tatilini verimli değerlendirmeleri tavsiyesinde bulundu.
Başkan Oktay Yılmaz, “İyi bir tatili sonuna kadar hak ettiniz. Gezin, eğlenin, kitap okuyun, spor yapın ve ailenizle bolca vakit geçirin. Belediyemizin hazırladığı Yaz Okulu kurslarına mutlaka katılın. Birbirinden güzel kurslarla hem eğlenecek hem de öğreneceksiniz” dedi.

Çocukların her zaman öncelikleri olduğunu vurgulayan Yılmaz, “İstiyoruz ki Yıldırım’da her çocuk kendini özel hissetsin. Sizler mutluysanız Yıldırım mutludur. Yıldırım sizinle güzel.” ifadelerini kullandı.
Etkinliğin sonunda çocuklara pamuk şeker, Osmanlı şerbeti, balon, karton şapka ve lunapark bileti hediye edilerek karne sevinci unutulmaz anlarla taçlandırıldı.

