Bursa’da gerçekleştirilen alkol denetiminde yaşanan ilginç anlar kameralara yansıdı. Odunluk Mahallesi Akademi Caddesi’nde trafik ekipleri tarafından durdurulan kadın sürücü ile polis arasında dikkat çeken diyaloglar yaşandı.
İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan uygulamada, şüphe üzerine 34 DLV plakalı otomobil durduruldu. Direksiyon başındaki 29 yaşındaki E.K., alkolmetreyi üflemek yerine önce telefonuna sarıldı.
Telefonla arkadaşını arayan sürücünün, “Alo kanka, acil durum” diyerek polis memurundan uzaklaşması dikkat çekti. Bir süre sonra yeniden denetim noktasına gelen sürücü, “Ben buradan İstanbul’a nasıl döneceğim?” diye sordu.

Görevli polis memurunun “Önce üfleyin, sonra yardımcı olayım” sözleri üzerine kadın sürücü, “Alkol çıktıktan sonra nasıl döneceğim? Araç bir de şirket aracı” diyerek tepki gösterdi.
Olay sırasında sürücünün yanında bulunan arkadaşı da polis ekiplerine serzenişte bulunarak, “Alkol çıkarsa aracı da mı bağlıyorsunuz?” ifadelerini kullandı.
Denetim sırasında zaman kazanmaya çalışan sürücü, bir süre sonra ise “Panik atak geçiriyorum” diyerek tekrar telefon görüşmesi yaptı.
Uzun süren ikna çabalarının ardından alkolmetreyi üfleyen E.K.’nin 0.96 promil alkollü olduğu belirlendi.

Alkollü sürücü hakkında cezai işlem uygulanırken, kullandığı araç ise çekiciyle otoparka götürüldü.

