Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Osmangazi’nin sorunları masaya yatırıldı

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, mahalle muhtarlarıyla bir araya gelerek ilçenin sorun ve taleplerini dinledi. Aydın, yaklaşık 1 milyon vatandaşın sorunlarını ortak akılla çözmek için çalıştıklarını söyledi

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, mahalle muhtarlarıyla bir araya gelerek

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, ilçede görev yapan mahalle muhtarlarıyla düzenlenen “Ortak Akıl Birlikte Yönetim” buluşmasında bir araya geldi. Yoğun katılımla gerçekleştirilen programda mahallelerin ihtiyaçları, talepleri ve çözüm bekleyen konular ele alındı.

Kahvaltı programında muhtarlarla tek tek görüşen Başkan Aydın, yerel yönetim anlayışında diyalog ve iş birliğininbüyük önem taşıdığını vurguladı. Birlik ve beraberlik mesajlarının öne çıktığı toplantıda, mahallelerde yaşanan sorunlar hakkında fikir alışverişinde bulunuldu.

Bülten Medya -

Konuşmasında muhtarlarla düzenli olarak bir araya geldiklerini ifade eden Başkan Aydın, hizmet üretmenin temelinde iletişimin yer aldığını belirterek, “Diyalog bu işin en temeli” dedi.

Osmangazi’nin yaklaşık 1 milyonluk nüfusa sahip olduğunu hatırlatan Aydın, vatandaşlardan gelen taleplerin her geçen gün arttığını ancak tüm sorunları planlı bir şekilde çözmek için çalıştıklarını söyledi.

Mahalle buluşmalarına da büyük önem verdiklerini belirten Başkan Aydın, belediye yönetimini sadece makamdan değil, sahada vatandaşların arasında sürdürdüklerini ifade etti. Mahalleleri ziyaret ederek sorunları yerinde tespit ettiklerini anlatan Aydın, çözüm süreçlerini de bu doğrultuda şekillendirdiklerini kaydetti.

Bülten Medya -

Başkan Erkan Aydın, muhtarlarla iş birliği içerisinde hareket ederek Osmangazi’de yaşayan vatandaşların sorunlarını birlikte çözmek için mesai harcamaya devam edeceklerini sözlerine ekledi.