Bursa’nın Fethi’nin 700. yıl dönümü etkinlikleri kapsamında düzenlenen kültür ve sanat programları hız kesmeden devam ediyor. Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından organize edilen etkinlikler kapsamında bu kez sahneye Büyükşehir Bandosu çıktı.

Gazi Orhan Parkı’nda gerçekleştirilen konser, Bursalıların yoğun katılımıyla renkli görüntülere sahne oldu. Birbirinden sevilen marşları ve eserleri başarıyla seslendiren bando ekibi, parkı dolduran vatandaşlara müzik dolu bir akşam yaşattı.
Konser boyunca çalınan marşlara ve eserlere vatandaşlar hep birlikte eşlik ederken, ortaya coşkulu anlar çıktı. Aileleriyle birlikte etkinliğe katılan Bursalılar, keyifli vakit geçirmenin mutluluğunu yaşadı.
Program sonunda vatandaşlar, kültür ve sanat etkinliklerini kentin farklı noktalarına taşıyan Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti.

Büyükşehir Bandosu konserleri, 28 Ağustos’a kadar her çarşamba saat 18.00’de ve her cumartesi saat 19.00’da Gazi Orhan Parkı’nda devam edecek.

