Koskoca bir çınar…Vatan sevgisini ekmek kavgasının önüne koyanların sendikası…
Dile kolay….
Mücadeleyle geçen dolu dolu 34 yıl.
Bundan tam 34 yıl önce, 18 Haziran 1992 tarihinde kamu çalışanlarının ekonomik ve sosyal haklarını savunmak, milli ve manevi değerlerine bağlı, ilkeli, kararlı ve sorumlu sendikacılığın da öncüsü olmak adına temelleri atılan, şahsımında üyesi ve neferi olmaktan sonsuz onur ve gurur duyduğum, Türkiye Kamu-Sen ve aynı çatı altında faaliyet gösteren sendikaların kuruluş yıl dönümlerini en içten dileklerimle kutluyorum.
Kurulduğu günden bu yana ayrıştırmadan, ötekileştirmeden, herkesi kucaklayan erdemli sendikacılık anlayışıyla kamu çalışanları adına üretmeye, mücadele etmeye ve çözüm geliştirmeye devam eden Türkiye Kamu-Sen’in başta üyelerini, işyeri temsilcilerini, il ve ilçe temsilcilerini, şube yöneticilerini, genel merkez yöneticileri ve emeği geçen herkesi yürekten kutluyor, tebrik ediyorum.
Kamu çalışanlarının hak arayış mücadelesini ülkemizin geleceğine duyulan sorumlulukla birleştiren Türkiye Kamu-Sen yalnızca sendikal bir hareket olarak çıkmıyor karşımıza. Aynı zamanda milli duruşun, toplumsal dayanışmanın ve ortak değerler etrafında kenetlenmenin sembolü olarak da sahnedeki yerini büyük bir gururla aldığını görüyoruz.
En son Avrupa Parlamentosu tarafından kabul edilen 2026 Türkiye Raporun da yer alan, “Mavi Vatan” doktrinine yönelik ifadeler, Yunanistan’ın kabul edilemez tezlerini esas alan objektiflikten uzak, ön yargılarla şekillendirilmiş ülkemizin egemenlik haklarını görmezlikten gelen değerlendirmeler karşısında sergilediği duruş da bunun en güzel örneklerinden birisidir.
Türkiye, Avrupa’nın güvenliği, enerji arzı, düzensiz göçle mücadele ve bölgesel istikrar açısından vazgeçilmesi mümkün olmayan bir ülkedir.
Türkiye, tarih boyunca bağımsızlığını, egemenliğini ve milli menfaatlerini her şeyin üzerinde tutmuş bir devlettir. Mavi Vatan da bu iradenin denizlerimizdeki yansımasıdır.
“İlkemiz, Önce Ülkemiz” anlayışıyla hareket eden ülke sevdalısı 550 bin Türkiye Kamu-Sen’liyi ve Türkiye Kamu-Sen’inin mümtaz yönetim kadrolarını Ülkemiz adına sergiledikleri tutum ve duruşları için bir kez daha tebrik ediyorum.
NE MUTLU TÜRK’ÜM DİYENE!
Kalın Sağlıcakla….
İbrahim Bulut Türkiye Kamu-Sen İl Temsilcisi








YORUMLAR